Etiquetes

sábado, 8 de octubre de 2011

4

Yá yera de día cuando 3, 4, 5 y 6 dexaron la cai onde morrieren nuna ambulancia; yá yera de día cuando A espertó por mor del timbre, miró pela ventana y vio a xente caminando, pero nun vio a aquellos cuatro a los que matara la nueche anterior. Nun pensó nada, llevantóse y, entainando cola pistola na mano, averóse a la entrada, y ellí atopó a 1 y a 2 na mesma postura na que quedaren la última vez que los viera.
El timbre, volvió a sonar. Nun s'alcordaba de que sonara enantes.
Miró pela miriya y vio a dos guardies, a 7 y a 8. Preparó la pistola, ensin alcordase entá del plan que trazara, ensin alcordase entá de que sólo quería matar pela nueche, y enantes de que-y dixeren por qué picaren, disparó primero a 7 y depués a 8, que nun foi a movese depués de sentir cómo'l primer tiru acababa col so compañeru.
A garró los cuerpos de 7 y 8 y arrastrólos hasta echalos enriba de 1 y 2. Mientres los movía alcordóse del plan y, nerviosu, entainó a garrar una bolsa onde meter toles galletes que tenía en casa, la pistola, una caxa de bales y un anorak.
Salió de casa rebalguiando perriba de 1 y 2, y corrió peles escaleres depués de rebalguiar perriba de 7 y 8.
Nun pensó en tolo que podía haber fuera.

3

A sabía que lo más importante yera vixilar lo qu'había al otru llau de la ventana, vixilar a toos aquellos que caminaben al debalu.
Volvió a la ventana de la cocina; dacuando miraba, dacuando guardábase a un llau, detrás de les cortines.
Víalos y sabía que tenía qu'acabar con toos ellos; víalos y sabía que pa siguir colo entamao con 1 y 2 tenía qu'esperar a qu'aportara la nueche.
Prendió la televisión, cola voz mui baxa, pa ver si les noticies falaben de lo que taba pasando, y vio y sintió hestories de muertos y más muertos. Decatóse de que nun yera l'únicu, de catóse de qu'había munchos más que taben matando a toles persones ayenes a esti mundu qu'inundaben pueblos y ciudaes, decatóse de que los guardies nun taben colos bonos.
Viendo la televisión entá-y entraron más ganes de disparar a tolos que pasaben pela cai, pero yá col deu a nada d'apretar el gatillu foi a aselar y a sentase a esperar a qu'aportara una nueche pa la que nun sabía cuántu tiempu podía quedar.
La televisión falaba y falaba de tolo que nun-y interesaba por más que cambiara de canal, y acabó por apagala. Comió cuando tuvo fame restos de comida d'otros díes, pensó siendo optimista, pensó no que pasaría peles cabeces d'aquellos que yá nun yeren como él, y volvió a mirar a 1 y a 2 p'atopalos entá más blancos, pa decatase de que tenía que sacalos de casa.

La nueche como toles de la seronda traxo'l fríu y la desapaición cuasi dafechu de tola xente de la cai. A preparóse na ventana y vio pasar a xente con intervalos de minutos y minutos. Esperó al siguiente, enfocólu y disparó pa da-y na cabeza.
Namás que 3 cayó al suelu, A preparó la escopeta pa los siguientes qu'esa nueche fueron 4, 5 y 6; tolos que pasaron per aquella cai na escuridá. A durmióse cansáu cuando yá taba alboreciendo.

martes, 4 de octubre de 2011

2

A durmióse cuando los nervios aselaron por mor del nulu movimientu de la cai; hasta que lu espertó'l timbre.
Enantes de llevantase miró pela ventana y vio a xente y más xente que caminaben al debalu. El reló del cuartu parpaguiaba dando les 00:00.
Arrastróse pel suelu pa que naide de fuera supiera que taba en casa, y cuando llegó al pasiyu llevantóse y averóse a la puerta la cai. Miró pela miriya y nun conoció a aquella qu'esperaba al otru llau de la puerta, nun conoció a aquella a la que yá, enantes de tar muerta, recibió como nome'l númberu 2.
A abrió la puerta, y enantes de que surdiera nenguna palabra, disparó-y a la cabeza, cayendo enriba del númberu 1.
Zarró la puerta y, entainando, volvió pal cuartu a mirar, guardándose bien pa que naide lu viera, a aquellos que se movíen al otru llau de la ventana.
Per un momentu pensó en romper el cristal que lu separtaba de la cai y disparar toles bales que tenía, pero prefdirió esperar a la nueche, esperar a que nun fueren munchos los que tuvieren na cai p'asina nun atrayer a naide hasta so casa.
Volvió al pasiyu y miró a 1 y a 2. Violos ensin nengún color na piel, enllenos de sangre, colos güeyos blancos dafechu clavaos en nengún sitiu y rióse per primer vez desque hores enantes se decatara de que'l llugar onde vivía nun yera lo que siempre pensara.

1

A, nerviosu, esperó a que s'abriera la puerta de casa y disparó a la cabeza de so padre enantes de que llegara a entrar a la casa que compartíen.
La sangre y más coses saltaron chiscando parés y suelu, y l'home cayó pa dientro casa depués de tentalo pa tolos llaos, quedando a los pies del so fíu que zarró la puerta y empobinóse pa la cocina, cola escopeta na mano, pa poder mirar pela ventana, ocultu tres les cortines, tola xente que pasara pela cai; pero a aquella hora nun había más qu'escuridá.
Pensó en dar un nome a aquel que taba tiráu a pocos metros d'él, llamólu 1.