Etiquetes

sábado, 8 de octubre de 2011

3

A sabía que lo más importante yera vixilar lo qu'había al otru llau de la ventana, vixilar a toos aquellos que caminaben al debalu.
Volvió a la ventana de la cocina; dacuando miraba, dacuando guardábase a un llau, detrás de les cortines.
Víalos y sabía que tenía qu'acabar con toos ellos; víalos y sabía que pa siguir colo entamao con 1 y 2 tenía qu'esperar a qu'aportara la nueche.
Prendió la televisión, cola voz mui baxa, pa ver si les noticies falaben de lo que taba pasando, y vio y sintió hestories de muertos y más muertos. Decatóse de que nun yera l'únicu, de catóse de qu'había munchos más que taben matando a toles persones ayenes a esti mundu qu'inundaben pueblos y ciudaes, decatóse de que los guardies nun taben colos bonos.
Viendo la televisión entá-y entraron más ganes de disparar a tolos que pasaben pela cai, pero yá col deu a nada d'apretar el gatillu foi a aselar y a sentase a esperar a qu'aportara una nueche pa la que nun sabía cuántu tiempu podía quedar.
La televisión falaba y falaba de tolo que nun-y interesaba por más que cambiara de canal, y acabó por apagala. Comió cuando tuvo fame restos de comida d'otros díes, pensó siendo optimista, pensó no que pasaría peles cabeces d'aquellos que yá nun yeren como él, y volvió a mirar a 1 y a 2 p'atopalos entá más blancos, pa decatase de que tenía que sacalos de casa.

La nueche como toles de la seronda traxo'l fríu y la desapaición cuasi dafechu de tola xente de la cai. A preparóse na ventana y vio pasar a xente con intervalos de minutos y minutos. Esperó al siguiente, enfocólu y disparó pa da-y na cabeza.
Namás que 3 cayó al suelu, A preparó la escopeta pa los siguientes qu'esa nueche fueron 4, 5 y 6; tolos que pasaron per aquella cai na escuridá. A durmióse cansáu cuando yá taba alboreciendo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario