Etiquetes

viernes, 28 de enero de 2011

Aforrando pa comer más mañana

Sentáu nun bancu d’una plaza n’obres A contó les monedes que-y quedaben en bolsu. Poco más de cinco euros hasta que pasaren tres díes y llegara’l llunes, hasta que pasaren tres díes y sacara del bancu los cuatrocientos euros que l’estáu-y daba pa vivir el mes siguiente.
A repartió los cinco euros en tres partes, guardó dos en bolsu y pensó lo que podía comprar con menos de dos uros pa nun tener fame en tol día. Pensó nuna barra de pan o quiciabes en dos y unatles con dalgo de mantega que tenía per casa; pensó nuna mazana partida en dos; pensó n’aforrar daqué p’axuntar a lo que guardaba pa los tros dos díes.
Camín del supermercáu rióse al alcordase d’aquella parienta que siempre llamaba derrochadora a la madre d’A por gastar tolo que’l padre ganaba ensin atender pa los equilibrios que tenía que facer la probe muyer p’alimentar a cinco boques con un sueldu non mui grande.
Nun supo mui bien por qué se ría anque supunxo que porque so madre tamién se ría de la parienta cuando-y dedicaba aquelles palabres nes que l’aforru yeren lo más importante pa la vida d’una persona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario