Etiquetes

miércoles, 19 de enero de 2011

Tendiendo con abrigu puestu

A llegó pa casa, cuando yá alborecía, con un abrigu gris que-y quedaba delles talles grandes. Abrió la puerta y tuvo tiempu abeyando pel pisu ensin saber lo que facer hasta qu'abrió la llavadora y vacióla. Sacólo too y llevólo pal bañu col envís de ponese a tender.
Nun-y dio más que naquel conxuntu hubiera ropa seco, ropa moyao, ropa puerco...
Poco a poco foi colocando tola ropa nel tendal ensin negún orde a pesar de los años que llevaba viviendo solu, a pesar de les veces que dispunxera la ropa naquel cable doble cola ayuda de pinces de colores que nun s'alcordaba cuándo comprara y que guardaba nuna bolsa de tela qu'heredara de so güela.
Namás-y quedaba por colocar un calcetín a rayes cuando na cara sintió una ventolera caliente que precedió a unes poques gotes pequeñes que-y afalagaron la mano y que precedieron a unes gotones gordes qu'empapó la manga del abrigu gris y que'l vientu foi llevando hacia la cara d'A.

Inmóvil, sintiendo l'agua na cara, tuvo hasta que la lluvia despaeció y acabó de tender el calcetín de rayes que-y quedara na mano. Cerró la ventana y cola manga del abrigu pingando y la cara y la mano moyaes echóse na cama mirando pal techu, escayeciendo que la ventana del bañu quedara abierta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario