Etiquetes

lunes, 15 de diciembre de 2014


Echáu na cama, depués d'una nueche escesivamente llarga, Salvador espertó sintiendo la puerta de casa abrise y zarrase. Tardó en ponese nerviosu lo que foi recordar qu’esi fin de selmana taba solu en casa; y nos minutos que duró la hestoria qu’agora se cuenta nun duldó, en nengún momentu, d’esi recuerdu.

         Espiertu, ensin abrir los güeyos, fízose lo más pequeñu que pudo debaxo de les sábanes húmedes pola muga del so cuerpu. Nesi procesu de mengua intentó nun facer nengún ruíu.
         Apretó los güeyos pequeñinos lo más que pudo col envís d’algamar ser a dormise, pero nada que nun fuera lo que pudiera venir del otru llau de la puerta apaeció pela so cabeza.
         Sintió pasos desordenaos averase al so cuartu pel portal y la sala, ensin que se parara en nengún de los otros cuartos de la casa. Según s'averaben, Salvador escayeció'l silenciu nel que quería tar y cambió d'estratexa: intentó gritar pa que quien tuviere cerca supiera qu'había xente en casa y que taba espiertu, pero nada que nun fuera aire salió pela so boca pequeñina.
         Abrió los güeyos y, debaxo les sábanes, nun vio más qu'escuridá. Pero volvió a zarralos, apretándolos hasta mancase, cuando sintió la maniya de la puerta'l cuartu movese hacia abaxo y la claridá de la sala foi entrando, adulces, nel cuartu (y tamién debaxo de les sábanes, y tamién na so cara).
         Los pasos averáronse más a Salvador y unes manes fuertes ximelgáronlu y ficieron que diera vueltes debaxo de les sábanes, pero nengún soníu salió de la so boca pequeña por más qu'intentó gritar tol mieu que tenía. Abrió los güeyos pero nun vio naide detrás de les manes enormes que lu tocaben y la histeria fizo que los güeyos se zarraren y lu llevaren hasta'l cansanciu, hasta'l sueñu.

         Cuando los güeyos de Salvador volvieron a abrise él volvía a tener el tamañu que tien davezu, llevantóse tranquilu, ayén a tolo que pasara non muncho enantes. Tampoco recordaba muncho de la noche anterior, pero sí que, por suerte, taba solu en casa.
Namás salir a la sala sintió la voz del so amigu Rubén na cocina que lu llamaba. Nun s’asustó, Rubén vivía nuna de les cases d’al llau y siempre andaba cerca. Foi él el que-y cuntó, ensin que Salvador s'alcordara de nada, que tuviera picando más de cinco minutos a la puerta porque quedaren pa xintar y, al nun contesta-y nadie, moviera la maniya, atopara la puerta abierta y entrara.
Foi él que-y cuntó qu’acababa de calmar a Ana, la vecina, porque viniera mui asustada polos gritos que taba dando Salvador.

No hay comentarios:

Publicar un comentario