Etiquetes

lunes, 29 de noviembre de 2010

Palabres

Sé que llegué al destín porque tolos pasaxeros llevántense y salen del vagón camín del andén. Los mios compañeros despídense cola maleta na mano y un au revoir na boca.
Salgo pelos tornos y busco un teléfonu.
Tardo en decatame de que tengo que marcar un códigu internacional (qu’atopo enfrente los mios güeyos); tardo en sentir el pitíu que confirma que too va en camín; tardo n’oyer la voz de Yerái pronunciando’l mio nome.
Lloro. Nun me salen les palabres de siguío, nun me sal tolo que quiero dicir. Busco colos güeyos un cartelu que tardo n’atopar y que nun sé pronunciar mui bien. Busco palabres que nun atopo.
Dexo que la so voz vaya desapaeciendo ensin pronunciar más palabres qu’un intentu de nome de ciudá, dos quiérote, un tengo ganes de tar ehí y nengún ta llueu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario