Etiquetes

miércoles, 3 de noviembre de 2010

Siesta

La tarde nun trai munches palabres pero acabo encerrada nel coche depués de chupá-yla nel asientu d'atrás. Paez que me ta mirando tola xente qu'a eses hores va o bien.
Nunca me gustó chupar polles. A Yerái chúpo-yla porque sé que-y gusta; a Unai porque-y tengo mieu.

La xinta acabó garrándome de la mano y cola palabra “siesta”. Emburrióme, sele, pa la parte d'atrás del coche y cerró la puerta; la ventana dexóla abierta.
Primero metió la mio mano nel so pantalón del chándal; cuando la tuvo dura emburrió la mio cabeza hacia abaxo y apartóme'l pelo de la cara.
Volví a pensar en Yerái pa que nun me diera tantu ascu; pero nun fui a consiguir el cambéu.
Cuando too acabó llevantóse, subió la ventana y coló, depués de pesllar la puerta, dedicándome una despidida cola mano.

No hay comentarios:

Publicar un comentario